Lördag vecka 37

DATUMET FÖR MIN TÄVLING ÄR FRAMFLYTTAD TILLS SÖNDAG, FLER ANMÄLNING BEHÖVS!


Om du tänker tillbaka på veckan som gått, vad har varit absolut bäst med den?
Nu har hösten verkligen kommit till Sverige på riktigt. Det finns ett stort gammalt träd som jag passerar varje gång jag går till skolan, och det trädet skiftar nu härligt i rött och oranget, med bara några enstaka gröna löv!
Om du tänker tillbaka på veckan som gått, vad har varit sämst med den?
Skolmaten i matsalen. Det har nästan inte varit något gott den här veckan, vi tar nya tag nästa vecka!
Det roligaste som har hänt nu i veckan?
Showdansen som jag har börjat på drog igång i Måndags, och det var sjukt kul!
Det tråkigaste då?
Att vi denna vecka har fått reda på att vi ska ha 5 prov de närmaste veckorna, varav 1 vecka 38 och 2 vecka 39.
Snyggaste outfiten du hade på dig nu i veckan?
Ett svart & lila linne, jeans och min svarta kappa plus en härlig sjal. Höstigt =)

Ja ni, detta var svaren för den här veckan, 37. I eftermiddag blir det "Månadens Bästa Köp".
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: ebba

heej. Brao blogg! <3

KOMMENTERA MIN, du måste! ;P Om mode och allt.

Måste ha hjälp med blogg design också, skulle du vilja hjälpa mig ?

kraam

2008-09-14 @ 12:08:00
URL: http://ebbasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0