Lördag vecka 36


Om du tänker tillbaka på veckan som gått, vad har varit absolut bäst med den?
Att jag kom med i FRIDA med min blogg. Det var riktigt roligt att se sitt namn i tryck!
Om du tänker tillbaka på veckan som gått, vad har varit sämst med den?
Att jag har haft/fortfarande har gräsligt eksem i armvecken.. Det kommer och det går, men nu är det riktigt jobbigt.
Det roligaste som har hänt nu i veckan?
Bion i Tisdags, helt klart! Mamma Mia var en väldigt rolig och romantisk film, ja ni, ETT HETT TIPS.
Det tråkigaste då?
Att vi hade ganska mycket läxor. Bloggen blev inte uppdaterad så mycket som jag hade velat, det var tråkigt.
Snyggaste outfiten du hade på dig nu i veckan?
Mitt gula Tub-top linne, nya jeansen, coola gympaskor och en höstig väska med träd på. NAMMIE.

Yes yes, där ploppade det in lite svar. Later girls, (and boys!? :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0