Lackade naglar i höstens färger

Hejsan denna Fredags-kväll. Jag har precis lackat naglar i en ton av lila. Typ. Väntar på att Johanna ska komma cyklande, hon ska nämligen bo här hela helgen. Skojjigt värre! Imorgon är det Växsjö med konfirmationen hela dagen. Vi åker 8.45 och är tillbaka någon gång mellan 18-18.30. Det blir utomhusaktiviteter, badhuset, domkyrkan och mc donalds. Det där sista kunde dem skippat, är verkligen inget stort fan av mc donalds. Jag tycker helt enkelt maten där är... äcklig. Och efter att ha läst om deras hygien-regler, så nej tack. Får försöka trycka i mig en kyckling-wrape, mini-morötter och typ mineralvatten eller en light-läsk. Uhh, det stället ger mig rysningar...

" Din penna är en pistol-mynning, påminn mig om vilken sida jag ska stå på. "
Fall Out Boy.
Ja, ungefär så känner jag över besöket på mc donalds. Hmr..

Japp, nu ska jag sluta klaga. Genomförde även ett Engelska-prov idag, utan att kräkas. Jonnas prov är sannerligen inte enkla. Men jag säkrade ett G, kanske till och med ett VG? Ja, det får vi se.
Puss & Kram,





Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0