KÄNDIS-PROFILEN VECKA 38


Blake Christina Lively, född 25 augusti 1987 i Kalifornien, USA, är en amerikansk skådespelerska.

Hennes karriär började redan som elvaåring då hon medverkade i filmen Sandman som regisserades av hennes pappa Ernie Blake. Genombrottet kom dock 2005 då hon fick rollen som Bee i den bokbaserade filmen Systrar i jeans.

Nu är hon aktuell som Serena van der Woodsen i den bokbaserade tv-serien Gossip Girl som gått på den amerikanska tv-kanalen CW.
- Nu när jag är med i Gossip Girl är min garderob helt underbar och inspirerande, det har öppnats en helt ny värld inom mode för mig, BLAKE LIVELY.
Gossip Girl sänds i Sverige på Kanal 5.  NU KOMMER LITE "BLAKE VÄLJER" =)

Puss & Kram,


 


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Carroooo

Blake är ju supercool! Fin blogg också!!



/ Kram Carrooo

2008-09-17 @ 18:32:53
Postat av: Lina S

jag älskar Gossip Girl! Det är bäst! Blake är cool.



BRA BLOGG,

LINA S

2008-09-17 @ 18:34:04
Postat av: Mimmi

såg precis din insändare i Frida =) Fin blogg!

2008-09-18 @ 17:30:33
URL: http://mimmislifeinwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0