Jag är så fruktansvärt besviken..

Åh, jag är så fruktansvärt besviken. Det sitter som en molande, värkande klump i magen.
Dansen lades ner. För få visade intresse, och nu är det kört. Jag ville verkligen dansa, jag gillade det, det var jättekul, åh så himla tråkigt att det inte blev nåt.. Malin är ju en jättebra danslärare.. Försöker hitta lite andra grejor, som dans & teater samt yoga och pilates. Men det verkar inte finnas så jättemycket för ungdomar. Yoga har jag alltid varit facinerad av, jag vill verkligen testa på det. Men det verkar inte finnas så mycket sånt för ungdomar. Jag vill göra allt!
Jag vill flytta till Stockholm direkt efter gymnasiet, jag vill gå på ett internat långt borta från Forserum, jag vill utbilda mig till läkare inom allergi eller diabetesförbundet, jag vill bli egenföretagare, jag vill gå med i SUF, jag vill gå på yoga, jag vill styrketräna, jag vill gifta mig i domkyrkan på Gotland, jag vill lära mig en hel rad främmande och spännande språk, såsom tyska och spanska, jag vill resa utomlands till Argentina eller Ecuador, jag vill jobba utomlands i 1-2 år, JAG VILL GÖRA SÅ SJUKT MYCKET MED MITT LIV!   
-Hur ska jag kunna göra allt?
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Valentina

Om ändå min lista var lika kort... Kör på med bloggen tjejen, den äger!

Puss

2008-09-30 @ 19:06:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0