Helgen går fort

Hello! Idag är det Måndag igen.  Helgen går som vanligt alldeles för fort och måndagen kommer alldeles för snabbt. Som vanligt. Ja, då inleds då vecka 36 med en "dagens outfit" bild, som kommer upp så fort det hinns.
Idag bär jag:

Jeans från GinaTricot
Björn Borg-linne från Bulgarien
Svart bälte med strass-stenar, Annas gamla.
Silversmycken
+ en kappa från H&M och skinnskor, DinSko
( Som ni inte ser på bilden)

Idag var det ju också skolfoto, jippie. Men jag tror att jag lyckades bli hyfsat bra i alla fall. Men på klassfotot fick jag sitta ner för första gången i mitt liv. Dah!? Är det inte så man blir tjurig eller vad?

NU SKA VI RÄKNA IHOP BESÖKARE V 35:        
2+5+6+2+11+13+7= 46 BESÖKARE
M  T  O  T    F    L   S

Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

jag har 600 unika besökare ;)

2008-09-03 @ 06:33:45
URL: http://hannaemeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0