God kväll på er


God kväll på er. Nu sitter jag här och dricker en Champis. Min absoluta faviritläsk! Så himla god alltså. Jag har inte lagt upp "Dagens Outfit" på ett tag nu, men idag har den bara bestått av träningbyxor och en t-shirt. Vi har ju haft idrottsdag på skogsvallen idag. Friidrott ni vet. Det var sex olika grenar: Längdhopp, höjd,hopp, 100 m, 800 m, kula och tresteg. Jag var med i tresteg, höjdhopp, kula och 100 m. Är jättenöjd med mina resultat, man gör ju så gott man kan. Kommer vara helt död i benen imorgon.
Vet ni någon bra firma som hyr ut lyftkranar? Måste nog ha en imorgon om jag ska ta mig ur sängen. Hahha.
Nej, jag ska nog överleva hoppas jag. Imorgon kommer Dagens Outfit upp, jag lovar. Ha en fin kväll allihop.

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Alexandra.

ha en bra dag =)

2008-09-04 @ 13:10:19
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: Nancy

Hej!

Vill du ha en ny bloggdesign?

Var med och kommentera inlägget "Ny Bloggdesign?" ;D

2008-09-04 @ 13:15:44
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0