Filmkväll med 27 Dresses :)


Idag blir det filmkväll. 27 dresses. Den ska visst vara bra har jag hört, hoppas hoppas! Lite chips och en cola ska nog slinka ner också, kanske en och annan polkagris också. Köpte den på marknaden som inte var nånting alltså! Kanske 10-12 stånd med godis, lotterier och smycken & blommor. Nej, Forserums marknad iår var inte så mycket att ha. Inhandlade en polkagris i alla fall =)

- Jag är helt slut i benen, sa Elin.
Oj då, kan det bero på att du har haft gympa två gånger idag? Hmr, ja kanske det. Ja ni, nu är jag trött efter en tuff skolvecka med läxor. Och nästa vecka verkar bjuda på ännu mer, ett fett SO-prov för Kentsson. Puh. Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll,

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0