Ett Morgon-Inlägg =)

Hello everybody! Idag blir det ett litet morgoninlägg som jag bjussar på. Idag börjar jag inte förrerns vid 09.25, skönt. Så nu blir det ett litet outfits-inlägg, dock ingen helbild på mig. Hinner inte rigga upp kameran nu. Jag bär idag:
<-- Kofta från H&M
Ett svart linne från JC
Jeans från GinaTricot
Skinnjacka från JC
(Kanske mina nya stövlar)

Japp, då har ni detta inlägget att suga på nu istället då. Blev ju inget igår, men det blev ett morgon-inlägg istället  =) I eftermiddag ska vi räkna ihop antalet besökare vecka 36, plus att vi ska köra Veckans Bästa.

GLÖM INTE ATT DELTA I MIN TÄVLING UNDER KATEGORIN "TÄVLINGAR I BLOGGEN"! 

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

En sån där kofta har jag!

2008-09-09 @ 18:33:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0