Det blev en blå från BikBok..


Hejsan! Idag är det en grymt hälig höstdag, kall, solig och fruktansärt vacker med de fina träden i gult, oranget och rött. Yummi. Lite shopping hans det med idag i alla fall, här är min inköpslista:

Stor marinblå tröja från BikBok, 199 kr.
Lila bastopp från H&M, 98 kr.
Gråa tights, Lindex, 79 kr.
Silveröronhänge, H&M, 49 kr.
Stora hårspännen från H&M, 29 kr.
Visst var bara den marinblå tröjan från BikBok grymt fin? Jag blev direkt kär i den, så himla höstig och superfin!  Åh, vad jag kommer att älska den. Tror att jag kommer använda den flitigt i höst. Parfaît au automne! =) 
Har också bakat en äppelpaj idag, ikväll blir det något alldeles extra till kvällsmat, lovar att visa er ikväll... Yummie :)

Hårspännen från H&M. (Skorna fanns inte i storlek 39)
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0