Dammsugaren från 50-talet..


Hejsan hoppsan i städyran! Japp, nu är all städning färdig i Granstorp. Jättefiint blev det verkligen. Världens mysigaste lilla stuga, den är väldigt söt.. Ja, jag dammsög ett ganska stort rum med en dammsugare från 50-talet, den var verkligen effektiv. Mycket bättre än det skräpet man köper idag. Hahha. Here comes some pictures:

Denna dammsugaren ägde verkligen! Jättebra var den! =)

Brunnen man var livrädd för när man var liten, hahha.

Dem här fina äpplena smlade vi ihop från äppelträden.

Och slutligen mitt favoritrum, med heltäckningsmattan jag hade i mitt rum för 15 år sedan.

Japp, det blir ett inlägg ikväll också, promise. Ciao :)
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0