Dålig uppdatering i helgen..

Hejsan! I helgen har det varit en fruktansvärt dålig uppdatering, beklagar för detta.
Igår var det ju konfirmationsresa till Växjö, vi besökte domkyrkan, mc donalds och badhuset. Det roligaste var helt klart badhuset, även om jag fick mig en rejäl snyting. Jag skulle åka som en rutch-bana, och en tar den helt plötsligt slut så man ramlar ner 2 meter och i en djup liten pool. Näsan träffade vattenytan först, fy sjutton vad ont det gjorde! Hahha. Nu så här efteråt kan jag ju bara skratta åt det.
Vi skall strax in till Dragon och luncha. Och sen blir det lite shopping, ska titta på de där lila skorna jag har bloggat om. Dem är fina dem! Vi ses i eftermiddag, då blir det förmodligen en resumé av shoppingen (om jag köper nåt) eller någonting annat skoj. Tack för att du läser min blogg.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0