Dagens OutFit+Stövel-premiär

Hejsan, Såhär ser jag då ut idag. Kappa från H&M, marinblå tröja från BikBok, jeans från GinaTricot och mina nya stövlar (bild längre ner).  Ganska fint va? Idag fyndade jag även en ny vinterjacka som blir fin att ha i vinter. En lila jacka från H&M. 398 kr. Var inte så farligt med tanke på att den är ganska tjock och skön. Köpte också ljuslyktor på Ikea, visar allt i imorgon.

Ja, angående mina nya stövlar då, så hade jag ju dem i stan idag. Gick riktigt bra, inte det minsta lilla skoskav. Känns underbart! =)


Blir såklart ett inlägg till ikväll, med Veckans Bästa+ statistiken för vecka 36. Nu blir det dusch och en ansiktsmask. GLÖM INTE ATT RÖSTA I TÄVLINGEN. HITTAS UNDER "TÄVLINGAR I BLOGGEN"
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0