10 sanningar om dig själv

Japp, här kommer då "10 sanningar om mig": Enjoy :)

1.
Just nu har jag väldigt långa naglar, som är målade med blodrött nagellack.
2.
Jag ogillar verkligen färgen gult.
3.
Jag vill gifta mig i domkyrkan på Gotland med 500 inbjudna gäster.
4.
Jag älskar regn och hatar sol.
5.
Jag kan aldrig uppfylla min högsta dröm.
6.
Jag älskar risgrynsgröt.
7.
Jag tror inte på ödet.
8. Jag längtar så jag kan dö tills det nya One Tree Hill-avsnittet kommer ut.
9.
Jag funderar på att baka nånting.
10. Jag vill gå på gymnasiet nu.


Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Angelina

HUR BLIR JAG MEDLÄM ;O;O;O;O;O; meila!! ;O

2008-09-15 @ 17:08:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0