Vi ser det snöar..

"Vi ser det snöar, vi ser det snöar, det var väl roligt, hurra. Nu är det vinter, vinter, FAST DET ÄR BARA OKTOBER. "

Okej, alltså, den här saken med snön, SA JAG SNÖN?!, som bara vräker ner utanför fönstret i skrivandets stund. Jag höll ju för fasiken på att hoppa ur skorna när jag såg att det snöade utanför mitt fönster idag. Det har hållt på i en rejäl timma nu. Liksom, herregud, det är faktiskt bara Oktober. Okej då, snart November.. Men liksom, ÄNDÅ!

Hahha, jag är helt galet barnsligt kär i snö. Åh, jag älskar snön! Den är ju så härlig, och kall och frisk och go! Woohooo, hoppas nu bara att snöandet håller i sig. Som det ser ut nu så verkar det hålla på ett tag till, I hope :)

Snart ska vi fika med min goa äppelpaj, och sen bär det av till Ica Maxi, handla mat, och försöka med den där scannern som jag aldrig fattar hur den ska hanteras.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Elin

nej men vad roligt med snö. Längtar tills den kommer till mig!!

2008-10-31 @ 22:07:30
URL: http://samuelssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0