Vår coola vattenväxt


Tjabba bloggen! Är inte den där växten som står i Tv-rummet för cool? I like :)
Åhh, jag vill ha mitt paket med smink från Yves-Rocher! Längtar som fasen efter det där läppglanset! En mindre trevlig sak hände i dag också. När jag skulle cykla hem så ösregnade det, ja det haglade till och med. Jag var dyngsur när jag kom hem, hade vi tagit mina nya stövlar till skolan idag. Jag blev riktigt sur på mig själv asså, dem kommer ju att bli helt fula nu ju. Shit pomme frite. IKVÄLL blir det förmodligen mat från Shang hai, vi ska åka in till storstaden och hämta food. GOTT :) Some pictures from my day:

Tänk om skinnjackan blir helt förstörd av det där jäkla regnet? :O

Kröp ihop i sängen med mina gosedjur och läste FRIDA. MYYYYS :)

Fastnade för dem här coola Converse-skorna! Tjejigare modell, tunnar & tightare! C O O L A ! : D

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0