Vad sjutton ska jag ha på mig ?!

God morgon alla mina små söta läsare.

Lördag idag, bästa dagen på hela veckan om ni frågar mig. Idag gäller det alltså, det stora Middags-minglet. Jag har precis nu fixat färdigt mina naglar i en chockrosa ton, det blir jättesnyggt. Men alltså sen då den här biten med.... kläderna. Jag har inte den blekaste aningen om vad jag ska ta. Liksom, är det klänning eller jeans som gäller? Jag tycker ju att mina gröna favorit-klänning från Gina är fin, men den kanske känns för somrig nu? Jag funderar starkt på några jeans, en tröja i någon färg, (kanske lila eller gul?) och min silkiga kofta från GinaTricot. Det blir väl ändå ganska snyggt? Jag lovar att slänga upp en outfits-bild innan vi åker, även om det typ blir i sista minuten.
Har ni några smarta klädtips kan ni ju skicka en kommentar. Mycket utav mina kläder finns under kategorin "Elins Outfits". Kika där, och se om ni hittar något snyggt, eller något som matchar bra ihop. Tack :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0