To look at something that never exist.


She looked the boy in the eyes, take calmed, and said: If you don´t let me be that girl that I am, then I am afraid that she´s gonna disappear some day, and then you stand there alone, and wish that you could take back all the words you said to her.
- I miss you.
Elin Palmqvist

Hejsan hoppsan everybody! Vad gör ni? Vad tycker ni förrsten om mina fina ord däruppe? Hahha, ja det är jag som har skrivit, kanske är det då något grammatiskt fel i engelskan. Who knows? Idag är det Torsdag, min 4:e bästa dag på hela veckan. Många kan nog gissa hur min "veckodags-lista"skulle se ut:

Lördag
Fredag
Söndag
Torsdag
Tisdag
Onsdag
Måndag
Hmmr, ja Måndagarna är ju desvärre sist, jag hatar måndagar. Ändå har jag kommit på det är antalet Måndagar som jag har levt minst i mitt liv. Jag föddes en Tisdag, alltså har jag ju inte levt så många Måndagar som Tisdagar, Fredagar osv. Då kanske det kan betraktas som lite konstigt att jag hatar Måndag, men det kan jag lova er; JAG HATAR MÅNDAGAR.
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0