Titta vilken lyster i hår & ansikte


Har ni sett vilken fin lyster mitt hår fick efter inpackningen? Och ansiktet dessutom, en bra ansiktsmask som luktar gudomligt av gurka och lime. Kommer från Montage Jeunesse, finns bl a på Åhlens, Kicks och H&M. Kostar runt 20-lappen.
Mitt hår har nästan torkat helt nu så ikväll blir det plattning för första gången på... en månad? Ja, jag går oftast runt helt naturlig. Inget hårspray, JAG HATAR HÅRSPRAY. Usch, håll med om att det dödar håret. Nej, jag kör på det naturliga, en Snobben-hårborste från H&M, sen kör vi :)

Ville bara passa på att också tipsa om den här otroligt fina väskan som
GinaTricot har fått in nu i veckan. Visst är den söt? Med en liten rosa gullig rosett och allt. Perfekt! Visst är jag otroligt tjejig nu? Hahha, ja men håll med om att den är cool! Finns också i helsvart för den som är intresserad, alltså med svart rosett och allting.
99 kr/st.
SKYNDA ATT FYNDA! :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Cissi

Väskan är ju jättegullig! KRAM :)

2008-10-05 @ 17:55:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0