Tänk vad mycket skit man får..


Ja ni, här är alltså all skit (om jag får uttrycka mig formellt) som jag har samlat på mig. Alltsammans kommer från FRIDA. Liksom, varför skicka med såna här gratisprylar? Det enda som jag gillar att använda i den här samlingen är det lilla runda rosa läppglansen som fungerar som ett riktigt skönt läppbalsam och den guldglittrande highlightern som fungerar perfekt på fest och andra fina tillfällen. Resten är bara... Skit helt enkelt.
Får nog ta och rensa ut och slänga en hel del smink, så man kan få plats med lite nya grejor också. Tex mitt nya fina läppglans från Yves-Rocher, som jag hoppas ska dyka upp nu i veckan. Vet inte alls hur lång leveranstiden är därifrån. Vet ni?
Idag är det en sån där tråkig grå Söndag.. Hur livar man upp dem Söndagarna då? Tar en skön, lång varm dusch, med inpackning från L´oréal och en skön uppfriskande ansiktsmask. Då känns redan allt mycket bättre. Nu måste jag dra neråt köket, pappa och jag bestämde att vi skulle börja med kötfärspajen halv ett, och klockan är halv ett om.. två minuter.. OPPPS, MÅSTE RUSA! :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Ida

Håller med! Jag använder aldrig smink från tidnignar. Så värdelösa saker!

2008-10-05 @ 17:56:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0