Ta dagen som den kommer


Hejsan! Ett tidigt blogginlägg idag, gött va? Våran grupp 8:2 slutade redan vid 11.20, en kort dag vill säga. Våran NO-lärare Maria var sjuk, eller hennes barn, så då blev det ingen lektion. Skönt att slippa NO-timmen från 12.00 till 13.30. Den är seg den. Mycket seg. På bilden här ovan ser ni hur glad jag blev när vi fick gå hem istället. Hihi. När jag kom hem åt jag makaroner, skinka och ost, yummi! Sen tog jag då lite bilder, och nu ska jag strax öva på läxorna.. Eller kanske ett One Tree Hill, vad väljer man? Haha. 
Idag ska mamma och jag också rensa ut min garderob, den är alldeles för liten för så mycket kläder. *Rodnar*. Måste verkligen ta och rensa ut där någongång, och någongång är nu.  Så det blir vad eftermiddagen har att bjuda på. Ska också slänga ihop än av mina berömda äppelpajer, då blir pappa glad. Yum Yum :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0