Sista dagen i Oktober 2008

Sista dagen i Oktober 2008 bjuds ni på:

* Musikvideo från Youtube
* Månadens skämt
* Snyggaste outfiten i Oktober
* Vilket väder är det just nu?
* Varför skriver du den här bloggen?


Ja, jag kommer alltså att svara/lägga in/skriva om de ovanstående punkterna i den ordning de följer. Sista dagen varje månad skriver jag om dessa punkter, så häng gärna med du också!
Vi har även en egen kategori för detta ändamäl, den hittas under "Sista dagen i.." Vi kör igång då :)

MUSIKVIDEO FRÅN YOUTUBE:


MÅNADENS SKÄMT:

"Blir du inte trött av att spela schack?"
"Jo, alldeles matt!"

SNYGGASTE OUTFITEN I OKTOBER:
Det var nog när jag hade gråa pantalonger, min stora marinblå tröja från Bikbok, nya silkiga koftan från GinaTricot och mina mocka-stövletter från DinSko. Det var fint :)

VILKET VÄDER ÄR DET JUST NU?
Det supersnöar verkligen ute just nu, det vräker tämligen ner. Kallt är det också, omkring -0,5. Men såklart tycker jag att det är mysigt och roligt att snön kommit hit, mycket bättre än den jobbiga sommaren! Puss!

VARFÖR SKRIVER DU DEN HÄR BLOGGEN?
Den här frågan tycker jag absolut är den viktigaste när man driver en blogg. VARFÖR? Ja, därför att stilmallen ofta hänger sig, eller att "stack overline 49" ploppar upp på bloggen, eller att jag kan längta hem till att få skriva, eller att man får taskiga kommentarer, eller att bilderna i inläggen blir för stora. Hahha, nej det är väl inte därför jag skriver min blogg, jag tror att man gillar helt enkelt att skriva, och pyssla med headern och tusen andra småsaker. Men vad vore en blogg egentligen utan att stilmallen hänger sig, "stack overline 49", elaka kommentarer eller för stora bilder i inläggen som gör en galen. Vad skulle en blogg vara utan någonting sånt?


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0