Onsdagens "Skinniga" outfit..


Hejsan! Idag är det Onsdag, och jag är ganska glad. Jag vet inte varför, jag bara är det. Kul va? Tyckte jag satte ihop en ganska snygg outfit idag, svart & lila gåt alltid hem i höst, matchat med skinnjacka och boots. Fin fint :)
Som ni då kan läsa så kommer skinnjackan och jeansen från JC, J-Store, och bootsen har jag ingen aning om var dem kommer ifrån.. De är fjolårets vinterstövlar, och det står "GG" på dem. Någon ledtråd? De kommer ju säkerligen från någon affär på A6 typ Skopunkten, DinSko eller Wedins. Om jag inte köpte dem i Göteborg förra året.. Ja, det kanske jag kommer på, men snygga är dem i alla fall! I like klackskor. Ska nog fasiken börja använda dem lite mer, och inte baaaaara gympaskor. Och mina mockastövlar förstås, men dem vågar man ju inte ha,höll ju på att förstöra dem förra veckan. Mindre roligt.

Nu ser jag att jag har ägnat många rader åt prat om skor, över till något annat. *BOM*
Igår så landade paketet med Yves-Rocher här hemma, och i det låg ett jättesnyggt läppglans med färgen 03 "Ambra", och det var verkligen prisvärt. Det sitter länge, plus det lilla "glanslacket" efteråt. Parfaît :)

Ikväll ska jag steka hamburgare, eller "brassa" som vi säger här hemma. Yummi :)
Innan jag slutar skriva slänger jag upp en bild på mina boots här nedanför:

(Klicka för större bild)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0