Nu bär det av till Rosenlundsbadet!



Hejsan! Idag bär det av till Rosenlundsbadet med Johanna. Funny Bunny :) Ska verkligen bli skitkul! Det var ett bra tag sen jag var där, jag undrar om det inte senast var i Julas med klassen och julbadet. Men det ska i alla fall bli en jätterolig dag med min bästis på badet. 
Nu skall jag strax packa det sista, och sedan gå till tåget. Shit också, måste ju packa ner tågkort och pengar. Tusan också, att jag alltid ska glömma att ta med mig pengar. Bäst att gå och göra det med en gång då

Förresten, i eftermiddag/ikväll visar jag något väldigt fint som jag hade glömt bort att jag fick. Vill ni ha en liten ledtråd?
Svar: Denna tänder du med elegans i din lilla vita svans, men du får säkert ångra dig för detta är en prydnadsgrej. 
Puss & Kram,
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0