Morning Morning

Hejsan och godmorgon denna Lördag, som är min absoluta favoritdag!

Vad gör ni alla där ute i kylan? Eller ja, om ni läser detta så är ni förmodlugen inomhus med en rykande kopp med varm choklad. Jag tror nästan bestämt att det har varit minusgrader inatt, eller vad tror ni? Ja, nu kan jag väl gissa att termometern står på ungefär 5-7 plusgrader? Idag är det en sån där go Lördag, mm I love Saturdays. Veckans skönaste dag, man får både sova ut på morgonen och vara uppe på kvällen. 

Idag ska jag bara slappa... Ni vet, en sån där go Lördags-slappa-framför-tv-och-dator-DAG. Woho! Ska också köpa hem en stor Marabou-choklad kaka att mysa med. Kanske någon film också?
Igår tog mamma sitt förnuft till fånga och köpte en träningsmaskin. En såndär Cross-trainer, som man går på, och så pendlar armarna samtidigt. Ska bli kul att prova den, haha. Längtar så sjukt mycket tills min Yoga-kurs drar igång. Jag missade ju starten nu i höst, så det blir efter jul någon gång. Ska bli grymt kul :)

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0