Massor av dans, färgsprakande dräkter och sång förstås!

Ja, jag var ju igår på bio, High School Musical 3. Den var verkligen så bra som alla hade sagt att den var, en film som var full av sång & dans,

Det jag mest gillar i High School Musical-filmerna är deras färgsprakande dräkter. Dem är ju så oerhört fina, massor av härliga färger, glitter och paljetter.

Och alla fina sånger sen då, det var jättebra låtar. Min favorit-låt var nog: The boys are back, där Troy och Chad dansade på en gammal sopptipp med massor av bilvrak och sådana saker. Det var häftigt gjort, en bra låt, plus en cool dans.

Jag rekomenderar att ni alla går och ser denhär filmen, för den var verkligen otroligt bra! :)

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Elin

Jag ska se den med min kompis! :D Fick det i födelsedagspresent av henne :D

2008-10-31 @ 22:09:06
URL: http://samuelssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0