Lördag vecka 39/40


Om du tänker tillbaka på veckan som gått, vad har varit absolut bäst med den?
Min nya stora marinblå tröja från BikBok. NICE :)
Om du tänker tillbaka på veckan som gått, vad har varit sämst med den?
Hmmr, igår höll jag på att förstöra mina mocka-stövlar..
Det roligaste som har hänt nu i veckan?
Att jag fick mitt första MVG, i Franska. Det är väldigt bra med tanke på att ingen i min familj har läst Franska, jag har bara mig själv att fråga.
Det tråkigaste då?
Ingen show-dans i Måndags. Den är nedlagd.. :(
Snyggaste outfiten du hade på dig nu i veckan?
Stora marinblå tröjan från BikBok, gråa tights, skinnjacka och mockastövlar. SNYGGT :)

BLI MEDLEM: GRATIS KLÄDER:
http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=19449
- Yes, där ploppade det in lite frågor & svar för både vecka 39/40. ENJOY :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0