Idag har det varit en stressig dag

Hejsan och god kväll allihopa!

Idag har det varit en stressig dag, det känns som att jag inte riktigt hunnit att andas rejält idag. Det började med att jag sov dåligt inatt, det är Übersvårt att sova hos någon annan. Men jag somnade väl framåt 1 eller halv 2 snåret någonting sådär. Sen vaknade jag vid 5, somnade om, och vaknade sen vid åtta. Sen kunde jag inte sova mer. Om ni räknar lite på det så blir det ju inte särsklit många timmars sömn, jag som vanligtvis måste ha minst 8 timmar. Jag känner mig alltid sjuk, hängig, ont i huvudet, ja ni vet dem där symptomen om jag inte fått tillräckligt med sömn. Men det löser sig förhoppningsvis inatt hoppas jag, jag kommer vara en död sill hela natten, hahha. Skönt med sovmorgon imorgon också, behöver inte gå upp förrens strax efter åtta. Ja, nog om det..

Tjejkvällen igår förresten, den var sjukt rolig, och bjöd på hur många skratt, eller "asflabb" som vi säger här i Småland. Ja, ni vi var riktigt super-flummiga igår hahha. Men det är roligt med en riktig tjejkväll med dem finaste vännerna som finns. TACK FÖR EN ROLIG KVÄLL, TJEJER :) <3

Morgondagen,
however, kommer att bjuda på lite vanliga lektoner, bland annat Hemkunskap och Crepes. Mumma. Jag undrar just om jag ska ta min marinblå stora tröja från BikBok imorgon.....?
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0