I love this jacket

Åh jag älskar denhär jackan/koftan eller vad man kan kalla den. Kommer från GinaTricot. Ska nog fasiken köpa den och ha på mig den på middagsminglet om 2 veckor. För den är ju jättefin eller hur? Och bara ha ett lila linne under, och jeans. Det blir ju perfekt :)

Idag är det Söndag, en ganska solig söndag faktiskt. För en gångs skull. Det har ju regnat kraftigt i flera dagar nu.
Idag så ska jag ju också åka på Triple & Touch konserten i Barkeryd. Klockan 6 ikväll, slänger upp en outfitsbild senare i eftermiddag. Det gäller ju att ha något fint på sig, jag är ju en VIP-gäst, hahha :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0