I look like this today


Aloha! Vad gör ni denna Lördags-eftermiddag/kväll? Jag håller på att packa lite smått, har nog ganska mycket kvar att packa ner om jag ska vara ärlig. Kom på att jag har glömt plattång och smink. Ska strax packa ner det också. Imorgon blir det stan och lunch någonstans. Så det blir en uppdatering senare på eftermiddagen imorgon, om ni orkar kolla in hit då. Ikväll så blir det "Ladies night" med tjejerna. Börjar på pizzerian, avslutar hos Johanna. Sover över där också. Orka dra sig hem mitt i natten, hahha. Så nu ser ni inte mig mer idag i alla fall.
Idag så har jag på mig:
Jeans från GinaTricot
Grått linne med knappar från H&M
Jacka/kofta från GinaTricot
Och skor då förstås :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0