En hektiskt helg

Hejsan! Det känns som att ni inte har sett röken av mig de närmaste dagarna, och det är nog tyvärr sant. Jag har verkligen haft fullt upp nu i veckoslutet och helgen. Igår var väl en ganska händelselös dag, mest lite mys och slapp framför TV:n. Idag har jag varit uppe i Barkeryd på konfirmations-lektion, från 10 till 2. Sen kom jag hem, åt, och åkte upp till Granstorp som säljs idag. Så då träffade vi dem nya ägarna, som är danskar, en man och en kvinna och en kille i min ålder. Sen drog vi oss så småningom tilbaka hemåt, visst känns det vemodigt när det är sålt nu och allting. Jag som har extra svårt att släppa taget om saker och ting..

I alla fall, imorgon så är det den stora konserten Triple & Touch som jag ska gå på på kvällen vid klockan 6 ungefär. Går till och med in som VIP-gäst, häftigt va? :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0