En dag med skrubbsår & skador

Hejsan! Här bredvid ser du mig och dagens outfit, fina Louise tog dem bilderna på mig innan engelska-lektionen "grillningen med läxförhör" hos Jonna. Vi tog en promenad runt Myrberget som det kallas, för det var 30 minuter kvar tills lektionen började. I wear:

Blå tröja från BikBok
Skinnjacka från JC
Pantalonger från Lindex
Stövlett från DinSko
Halsband från Deluxa

Har så grymt ont i höften och armen, har ett rejält skrubbsår på armen. Den längsta killen (!) i hela skolansprang rätt in i mig på elevens val. och vad hade lilla jag att sätta emot? Nothing. Han på liksom 1.91 cm och illa jag på 43 kg. Det kan väl inte bli annat en en stor krockoch jag i golvet?
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0