Beställa från GinaTricot ?

En kul nyhet som GinaTricot.se har infört nu är att man kan beställa kläderna direkt från datorn. En mycket fiffig och smart ide, det blir som ett eget Shop Online. Nu kan man ju jämt vistas i butiken :)


Japp, och smidigt att beställa är det också! Klicka in dig på den produkt du är intresserad av, välj storlek (oftast är det XS-XL eller 34-42) och klicka på "Lägg i Shoppingvagn". Längst upp till höger ser du vad du har handlat för. Portot på GinaTricot.se är endast 34.90, ett billigt porto. När du handlat färdigt klickar du på "Till kassan". Du måste bli medlem för att kunna betala och få dina varor. Tryck på "Bli medlem". 

Visst är det smidigt och bra? Ginatricot har ju länge varit min favorit-affär. Den är helt enkelt bäst! Snyggt och billigt. Perfekt :)

Just nu håller jag ju er uppdaterade, packar samtidigt lite stuff tills imorgon. Nu kanske ni blir nyfikna, nja, ni får faktiskt inget veta än. Jag lovar att skriva lite om det imorgon innan jag åker. Ni får tyvärr vänta tills next day. Sorry :)
Ikväll blir det förresten Saltön, och sedan Andra Avenyn. Jag brukar ju alltid duscha mellan programmen, men eftersom att imorgon..... OOOOPS! Där höll jag på att försäga mig! :D

Puss & Kram,


















Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0