ÄNTLIGEN NOVEMBER-LOV :)


Kan ni bara fatta hur sjukt mycket jag har längtat efter detta November-lov? Det har varit oerhört mycket på G i skolan nu, massor av svåra prov och tonvis av läxor. Det ska bli grymt skönt att få luta sig tillbaka den här veckan, vila upp sig och göra sånsa saker man aldrig hinner med annars. Jag har faktiskt en ganska fullspäckad vecka framför mig nu, det är mycket roligt som händer. Men ska såklart uppdatera och skriva extra mycket här också, I promise :)

MITT NOVEMBER-LOV:
Lördag:
Middags-mingel i Ryd, (VAD SJUTTON SKA JAG HA PÅ MIG?!)
Måndag: Troligtvis bad med Johanna, vi sticker in till Jkpg och Rosenlundsbadet. Kul, kul, kul!
Tisdag: Lunch på Chili-Tai med M & P, sedan shopping.
Onsdag: High School Musical 3 ska vi nog gå på då. Roligt :) LÄNGTAR!
RESTEN: VILA VILA VILA :D

Apråpå dem där gulliga Halloween-figurerna däruppe, visst är dem för söta? Hittade dem i en textstil, och fixade till dem lite. Är ni intreserade så är stilen: HolidayPi BT, aktivera caps look och tryck in bokstäverna F (för pumpan), och C (för spöket). Ni får justera dem litegrann, storleksmässigt, färger etc. KLART :)
SKA BLOGGA MYCKET PÅ LOVET, VI HÖRS! ♥
Puss & Kram,

 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0