Am I beutiful enough?


I många unga tjejers huvud verkar det pågå den där gamla visan "ÄR JAG SÖT NOG?". Svaret har jag enkelt här:
JA DET ÄR DU. Man duger ju för fan som man är ju! Alla går typ runt och tänker, åh jag har för stora fötter, nej gud vilken ful hårfärg jag har, kolla på henne jag vill ha hennes läppar. SLÄPP DEM TANKARNA!
- Har du aldrig tänkt på att andra tjejer kanske går runt och kollar på dina jeans och tänker; Så vill jag också se ut. ?
Man glömmer liksom bort det där. Det kanske känns som att det bara är du som går runt och tänker såna tankar som, jag vill vara som henne. Det är ju helt fel. Man är unik, DU ÄR DU. Ingen annan. 
Liksom, jag har skostorlek 39 och är ungefär 1.62 cm lång. Liksom, hur bra passar det ihop? Jag har stora fötter, men alltså, vadå? Vad är det för fel på det? Juste, INGENTING ALLS. 
S L Ä P P   A L L A   S Å N A   T A N K A R ,   T J E J E R ! 

Puss & Kram,
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0