A day with music..

Hejsan, vad gör ni? UIdag har det varit en god dah fylld med musik, hahha. Har lyssnat på MP3:n hela dan, och mest gått runt som en zombie. Orkade inte ens ta mig upp ur sängen, fick släpa mig upp idag.
Känner ni någon som kan hyra en lyftkran för 20 spänn? Det är vad jag skulle behöva idag. Och jag menar det. Jag har mest gått runt i skolan och velat vara hemma och krypa ner i sängen med en film. Men ja, skolan är ju obligatorisk, så vad gör man?

Jag orkar allvarligt talat ingenting, orkar inte ens blogga. Förlåt om jag är osocial och tråkig idag, det är bara inte min bästa dag idag. Men jag ska komma upp med något roligt imorgon, I promise :)

Seees fina blogg-läsare <3
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0