A cute sköldpadda


Hejsan! Dagens bild här på bloggen får prydas av mister sköldpadda. Tog foto från Skansen i somras, och kom på att jag inte hade visat er den ännu. Men bättre sent än aldrig i alla fall. Så här är den.
- Vad sysslar du egentligen med på dagarna?
SVAR: Ja, mej har ni väl inte sett så mycket av de senaste dagarna och svaret är enkelt: PLUGG, PLUGG PLUGG. Det finns så mycket annat man skulle vilja fylla dagarna med, men skolan och läxorna går före allt. Enligt mig i alla fall. Believe me...

Känner mig osocial när jag inte uppdaterar, men som sagt; Musikprovet plus andra läxor takes too much time. Men jag försöker smita emellna och uppdatera här också. men lätt kan jag inte säga att det är. Förhoppningsvis lättar allt på November-lovet, då jag endast ska planera en muntlig recension på engelska, och lite svenska-uppgifter. Så det blir nog lugnt. Ska också åka in till Chili Tai och äta. Mums. Var ju där senast i somras. Känns som en annan dimension. Plus bio, High School Musical 3 också. Det blir skoj :)

Vad har ni för planer på lovet?
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0