Vart ska jag börja?

Ja, som ni säkert har märkt så har ju inte bloggen uppdaterats särskilt mycket den senaste tiden. Det finns faktiskt en anledning till detta.
Igår på gympan fick jag en basketboll på fingret, och det böjdes ganska kraftigt. Det svullnade och blev blått, så vi fick åka in till sjukhuset och röntga. Det visade sig att en liten flisa hade lossnat från skelettet, så nu är halva min arm gipsad. Det här är verkligen tråkigt, allt jag gör går i snigelfart, eftersom att gipset är på höger hand- jag är högerhänt. Måste ha det såhär i 2 veckor, på lucia åker det bort. Så jag kommer inte att uppdatera bloggen så mycket nu, det kanske blir något inlägg framåt i veckan. Då vet ni i alla fall.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0