Vad har hänt med mina jeans?

Hejsan och godmorgon alla glad!

Idag är det Söndag, sista dagen på veckan.
Idag ska jag och mamma in till A6 och shoppa lite, mysigt. Måste ha några rejäla vinterkängor, eller några stövlar utan skaft och klack, jag ni vet. Någonting man faktiskt kan vistas i på det småländska höglandet. Kanske några nya jeans, häromdagen gick jag igenom min jeanshylla och det var inte mycket att ropa hurra för. Mina älsklings-jeans var alldeles för små, jag kunde inte knäppa jeans-knappen plus att dem var för korta. Åh, jag älskar ju dem jeansen! Mina Diesel var också för korta, och på gränsen till för små i midjan också. Så dem ända jeansen jag använder just nu är faktiskt dem från GinaTricot, och mina svarta från JC. De andra från GinaTricot (de pösiga) är för kalla för att ha nu, dem är så tunna!

Så jag tror att jag kommer att få denna dagen att gå också. Nu ska jag sticka ner till köket och hjälpa mamma med middagen, steker köttfärsen till pannkaksrullen. Mums! Ses i eftermiddag/kväll :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0