This is Me today


Hejsan hoppsan alla bloggläsare! Idag bär jag detta som ni ser på bilden, ett vitt linne från H&M, ett svart från H&M, en lila kofta från H&M, svarta jeans från JC och stövlarna från Skopunkten. Kändes som att det var längesen jag lade upp en outfit här på bloggen, men nu kommer det i alla fall en. :)
Idag så har jag varit i skolan, kom hem och käkade lasagne och sedan Chokladbollar, yummie :) Hade också fått hem en FRIDA-tidning, min sista i min prenumeration.. Men ska såklart förlänga den!

Ikväll ska jag till sångkören Stop, eller vadå ikväll ?!
Fasiken det är ju om 50 minuter. Och det ösregnar.. Hahha, ja pappa kanske kan skjutsa mig. Ja, nu har i alla fall ni fått en titt på hur min dag har sett ut, nu måste jag själv göra mig i ordning lite,
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Lena

asså jag gillar H&M och JC supermkt men asså jag tål bara inte Skopunkten xd d får mej bara att tänka på Skokanonen i Luleå där jag bor som är mitt största hatobjekt förutom ICA Maxi xd ^^ men snygg outfit ;)

2008-11-15 @ 20:17:02
URL: http://misslifeinpashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0