The big project


Ja, såhär ser det alltså ut nu när vi rivit ut hela garderoben. Mycket kläder som bara ligger i backar också, kommer en bild längre ner. Men jag har försökt att hänga upp det jag använder mest, och såhär blev det.
Var ju i stan idag också. Köpte jeansen ni ser hänga längst till höger på stången. Imorgon får ni se lite fler bilder. Blev supernöjd med dem, var ju i stort behov. Fyndade på JC. Perfekta. Nu skall jag strax gå ner till köket och göra en räk- omelett, så grymt gott. Det var så längesen jag gjorde det, är riktigt sugen nu. Efter det blir det en dusch med inpackning från L´oréal. Och lite senare Andra Avenyn såklart!
Här kommer en till bild från "The big projekt".

- Det är ju ordning i alla fall..

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0