Nya koftan från H&M


Här har ni då koftan jag köpte i Söndags. Ganska höstig och fin va? Kommer från H&M i Jönköping, är supernöjd med den. Den är verkligen riktigt varm, det fick jag ju känna på i ett instängt och varmt klassrum idag. Hahha, så det kan gå. Koftan finns i många andra färger, som tex svart, vitt, gammelrosa, ljusbrun, mörkbrun, ja också grått då. Materialet är väl inte det bästa för en allergiker med känslig hy som jag, 65 bomull och 35 polyamid. Men är det bara över 60 % bomull så brukar det gå ganska bra ändå för mig.
Utvecklingssamtal hann jag med ett idag under SO-lektionen. Det gick superbra, kommer att få många fina betyg till julen. Så det kändes jättebra!

Som många av er säkert redan har hört så tog alltså Barack Obama hem vinsten som USA:s nästa president. Jag hejade starkt på honom, (även om man inte i Sverige har en rösträtt i Usa). Han represtenterade många bra möjligheter, medan John McCain reflekterade och trodde på sina åsikter om helt andra saker, sådana saker som jag själv inte alls stödjer. Och såklart är det roligt med den första svarta presidenten i Usa. Gratis Obama :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Penny

snygg kofta :)

2008-11-05 @ 17:12:47
URL: http://peeenny.blogg.se/
Postat av: Alicia

Oh va fin den kofftan va :D

2008-11-07 @ 17:32:43
Postat av: Lena

jättesnygg kofta ;)jag fullkomligt älskar H&M, så himla bra kläder och accessoarer!...vänta, vet du vad jag kom på?? jag har ju en sådan kofta! fast i svart ;) dom e varma o snygga :) men d har blivit ett litet hål i min...min kofta är speciell för mej för den hade jag på mej när jag fick träffa hockeyspelaren Johan Harju som typ var min största dröm och jag fotades med han! fotot finns på min blogg ;) puss och kram

2008-11-15 @ 20:54:49
URL: http://misslifeinpashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0