Nittionio kronor och femtio öre.


Kan ni tänka er att dessa underbaringar bara kostade 99 kr och 50 öre? Liksom, helt sjukt billigt! Från början hade de kostat 299 kr, sen var priset sänkt till 199, och till sist så fick man 50 % rabatt på det billigaste paret  om man köpte två par skor. Skopunkten är bra med såna erbjudande, annars är den affären inget vidare tycker inte jag. Skorna är ju snygga, men obekväma. Men jag hittade i alla fall två stycken som jag tyckte om.
För övrigt så sitter jag just nu framför datorn, som ni säkert märker, senare blir det läxor. Måste öva lite på Franska-läxan och diverse annat. Vi ses :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0