Min älskling är hemma <3

Äntligen är min älskade Sony Ericsson W580i hemma hos mamma igen! Kändes helt underbart att hämta ut den i eftermiddag :) Så nu äntligen kan jag ta normala kort till bloggen, så nu kommer det alltså bli fler kort till bloggen. Kul va?
Har också varit och handlat på Maxi och flängt över hela stan (känns det som!) Vi har letat efter ett badkar som går in i vårat minimala badrum, och tillslut hittade vi ett på Coop, även om de stora Spa-bubbel-baden kändes mer lockande. HALLÅ? På K-Rauta var det faktiskt 25 % på ett Hemma Spa! Hehe :)

Nu ikväll blir det strax One Tree Hill, och senare Bonde söker fru (jag vet jag är töntig!)
Nu kommer en bild på min älskling:

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0