Lever jag?

Hejsan! Ni kanske har en fråga till mig, lever jag?

Svar JA, jag lever. Det blev bara inte tillfälle att gå in på datorn igår, jag hade mycket att göra den dagen. Skulle först upp till min faster efter skolan och prata lite, man måste gå i en enormt lång och brokig trappa, den är liksom urhuggen av sten, plus att det var massor med snö där. Sen var det Nässjö och handla med mamma, gick en sväng på Åhlens, hittade ett paket innehållande Believe parfymen, lotion och nån badgrej. Så det ska jag absolut önska mig i julklapp!
Sen ägnades resten av kvällen åt att förbereda mitt Engelska-föredrag, som hölls idag. Jag fick mycket bra kritik av Jonna, så nästa vecka får jag reda på vilket betyg det blir. Fick också tillbaka Musik-provet som jag pluggade så mycket till. VG :D Är supernöjd :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0