Jeans - Premiärs - Tisdag

Hejsan och godkväll denna Tisdag i slutet av November. Vad gör alla därute i vintermörkret? Eller ska jag säga snöstormen? Här har vi verkligen aset mycket snö, superkul tycker jag! Det har snöat lite av och till, men sen kom det ju jättemycket igår, så vi har en del här på höglandet kan man ju lugnt säga.

Idag är det ju stor jeans- premiär, ni som följde mig igår vet ju att jag köpte nya jeans i Söndags på JC. Idag var det dags att ta fram dem, för det är ju ruggigt kallt ute nu! Jag passade på att ta en bild också, här ser ni resultatet :)

Förövrigt har jag haft en stressig dag i skolan, mycket att tänka på och komma ihåg, matteprov imorgon [Hjälp], plus en mängd andra småsaker. Ikväll har jag också varit och övat med sångkören STOP, och hjälp vad mycket det är kvar som vi ska lära oss! Det ä ju föreställning/musikal om inte ens en månad. Men dte ska nog gå bra ska ni se. :)
HA EN GOD KVÄLL ALLIHOPA, OCH GLÖM INTE, ANDRA AVENYN KLOCKAN 20.30 PÅ SVT1.
Puss & Kram,
































Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0