Jag reser bort över helgen

Jag reser alltså bort över helgen, skulle vilja säga att jag ska på en SPA-helg i Stockholm för två, men ja riktigt så lyxigt blir det nog inte. Ska åka på ett vanligt konfirmationsläger i Linköping, och vi reser ruskigt tidigt imorgon, redan klockan åtta. Hur ska jag kunna tvinga mig upp vid klockan sju? Ja, som ni kanske förstår så kommer ju bloggen att ligga nere över helgen då, det känns ju jättetråkigt att inte kunna springa till datorn och skriva lite rader till er. Men sånt är livet, och jag ska försöka ha kul i helgen i alla fall.

Skit pomme frite, jag har glömt att packa ner badkläderna. Annars så tror jag att ag har fått med det mesta, plus en stor påse godis, så jag tror att jag överlever. Man skulle kunna tro att jag skulle vara borta en vecka minst, med tanke på den tämligen stoooora väskan jag har med mig. Men vadå, är man beauty-queen så är man, hahha.

Åhh det känns verkligen som att jag inte har hunnit blogga någonting den här veckan, det är så tråkigt. Har ju haft mycket i många ämnen i skolan, tex Engelskan. Jag jobbade verkligen hårt med den där redovisningen om Aboringer på engelska, och hårt arbete lönar ju sig verkigen. Kirrade faktiskt MVG på det, och min lärare tyckte att jag hade ett bra och fint engelskt uttal. Men det konstiga är att jag pratar otroligt bred amerikanska, alltså tex Well, och Erm framför varje mening. Men ja, det var ju såklart jättekul :)
Ni läsare får ha en superduper bra helg framför er, så hörs vi på Måndag, då skall jag blogga om helgen som har gått. Nu blir det lite mys med Indianpopcorn och orange läsk. LOVE YOU <3
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0