Idol - Inspirerat


TODAY
Jeans GinaTricot
Linne H&M
Jacka GinaTricot
Sjal; Mammas
Öronhänge H&M
Skor Skopunkten
Klocka Ur & Penn
Hejsan! Idag bär jag detta, jag känner mig nästan som Idol- Anna, när hon sjöng "Save up on your tears" förra fredagen. Då hade hon en likadan jacka plus en supersnygg sjal, och jag utbrast: Mamma, en sån sjal vill jag ha. Och då säger mamma; Jag har en liknande i källaren som är typ 10 år gammal.
Jag blev kär. Den var jättefin och passade perfekt!

Idag bär det av till stan igen, jag gillar att åka till A6 på söndagarna. Måste allvarligt talat köpa ett par nya jeans, jag är i stort behov. Har ungefär 2 par att röra mig med, nu är det kris!
Vi har också börjat med det efterlängtade vinterprojektet, att bygga ut min garderob. Den kommer bli mycket större en innan, det kommer kännas skönt att inte behöva trycka ihop kläderna. Nu har jag bara en mattstång att hänga kläderna på, visar i eftermiddag.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0