Frisyrhuvud


Åh, kan ni bara förstå hur mycket jag älskade att pyssla med det där håret när jag var yngre? Fick ett sånt sug efter frisyrdockan för några dagar sen, så jag tog ner det från vinden/loftet och vipps, här är den! Hehhe det är så himla kul att hålla på med hennes hår.
JAG VET att dendär dock-bratzen är löjlig, men den är så rolig att göra snygga frisyrer på så..
Nu kan jag ju också visa er snygga frisyrer jag har gjort, så det får bli en ny kategori "Frisyrtips".
Ikväll blir det Andra Avenyn och sen SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVA :D

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Lisa

Hejsan! Vilken fin blogg du har!

Spana gärna in min blogg.

Förresten om du vill ha gratis presentkort - gå då in på den här länken www.gratismode.se/?c=1245 . Det funkar verkligen!

Ha en bra dag!

Kram Kram

2008-11-13 @ 20:58:22
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0