Back in Track


Hejsan, nu är jag äntligen tillbaka igen "Back in Track". Har ju som ni säkert redan vet varit bortrest över helgen, det
kanske ni vill höra lite om?
Vet knappt vad jag ska börja, det hände så otroligt mycket saker.

Vi åkte alltså klockan 8 på Lördag-morgon, och var framme strax efter tio. Då var det lite upp-packning- samt en samling i någon stor föreläsnings-sal. Klockan tolv var det lunch båda dagarna, i lördags var det ris och gryta, igår var det potatisgratäng och stekt kött med wokade grönsaker. Väldigt god mat kan man ju säga då. Vi hade lite konfirmand-lektioner, höll på med fönsterfärg endera dagen och lite annat pyssel den andra. Är så sjukt trött, somnade vid hal fyra i Lördags (natten till Söndag). Vi i mitt rum gick och lade oss redan vid tolv, men alla andra 15 st ville ju såklart vara uppe och leva. Det smälldes i dörrar, folk pratade och skrek, och skrattade. Det var bara att ge upp den goda nattens söms jag behövde. Sen blev vi uppkörda vid klockan 8, frukost halv nio. Vi packade ihop våra saker, åt en sista lunch och hade en bibelvandring innan vi åkte tillbaka hem. Klockan var ungefär kvart i fem, då var vi hemma. En mycket trött Elin gick och lade sig vid nio igår, och somnade och sov till klockan 8 idag. Det var den helgen det :)
Imorgon har jag studie-dag, så himla skönt att få sova ut. Man kan ju verkligen kalla imorgon för en studie-dag, eftersom jag måste plugga massa till NO-provet på Torsdag. Plus Franska-läxa och Engelska. Så den dagen imorgon ska nog också gå, tror jag. Ha en fin kväll :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0